הגר נגב פלד

אנשי טיפול

הגר תמונה עגולה

הגר נגב פלד - מומחית ללקויות למידה (M.A)

מומחית ללקויות למידה מדריכה, מאבחנת דידקטית ומורה להוראה מותאמת בשפה ובחשבון (גן חובה עד י')

השכלה: בוגרת תואר ראשון במדעי החברה עם חטיבה בכלכלה ומנהל עסקים מטעם אוניברסיטת בן גוריון. בוגרת תואר שני בלקויות למידה ותעודת מאבחן דידקטי מטעם אוניברסיטת תל אביב.

תחומי טיפול: אבחון וטיפול בילדים עם פערי למידה, לקויות למידה וקשיי קשב וריכוז בשפה העברית ובמקצוע המתמטיקה. מנחת קבוצות הכנה לכיתה א', קבוצות קריאה וכתיבה (כיתות א'-ג'). מדריכת מורות ומאבחנות בתחום האבחון והטיפול. מרצה ומנחת סדנאות לאנשי חינוך ואנשי טיפול בסקטור הפרטי בתחום של לקויות למידה.

גישה טיפולית: במסגרת עבודתי אני מאמינה שכל ילד יכול למצות את מלוא הפוטנציאל שלו, בעזרת תיווך וסיוע מדויק. אני מאמינה שההתערבות הניתנת לילד לאורך שנות חייו חייבת להיות מתוך ראיה הוליסטית ורחבה תוך שיתוף פעולה מרבי עם הורי הילד, צוות בית הספר ומטפליו האישיים. במסגרת הטיפול הילד מכיר ביכולותיו, תחושת הביטחון והמסוגלות העצמית גוברת והכי חשוב הוא הולך בדרך המתאימה לו. בצעדים קטנים ובטוחים אנחנו קוטפים יחד את ההצלחות שלא מאחרות להגיע.

נעה לינקובסקי – פסיכולוגית חינוכית מומחית (M.A)

פסיכולוגית חינוכית מומחית, עובדת בשירות הפסיכולוגי החינוכי בתל אביב-יפו. בעלת ניסיון רב בעבודה עם ילדים, מתבגרים, הורים, צוותי חינוך ומנהלים.

השכלה: בעלת תואר ראשון (B.A) בפסיכולוגיה מאוניברסיטת רייכמן ותואר שני (M.A) בפסיכולוגיה חינוכית במסלול לקויות למידה מהמרכז האקדמי פרס. השתלמויות מקצועיות בנושאי הורות, טיפול בקבלה ומחויבות (ACT), לקויות למידה, הפרעת קשב וריכוז (ADHD), איתור ומניעת אובדנות ועבודה מערכתית.

תחומי טיפול: עוסקת באבחון של ילדים ובני נוער. רואה בתהליך האבחוני התערבות משמעותית שעשויה לסייע בהבנה, בהתמודדות ובתחושת הרווחה הנפשית של המאובחן. מומחית באבחונים פסיכולוגים, פסיכו-דידקטיים, הערכות בשלות ואבחוני הדלגה. בעלת ניסיון רב בעבודה טיפולית פרטנית עם ילדים, מתבגרים והורים. בנוסף מנחת קבוצות הורים, ילדים וצוותים חינוכיים מגילאי גן ועד תיכון.

גישה טיפולית: אני מאמינה בעבודה טיפולית השמה במרכז את חשיבות יצירת הקשר, הקשבה למטופל ובניית תוכניות התערבות טיפוליות הנכונות עבורו, עבור סביבתו הקרובה והמערכות המשפיעות עליו. אני מטפלת אינטגרטיבית עובדת בגישה פסיכודינמית ומשלבת כלים מתוך גישות קוגניטיביות התנהגותיות. מטפלת במגוון קשיים כגון חרדה, הפרעות התנהגות, הפרעות מצב רוח, הפרעת קשב וריכוז, קשיים חברתיים ובהתמודדות מול משברי חיים.

נועה שינגוט - פסיכולוגית חינוכית מומחית (M.A)

עוסקת בטיפול בילדים ובבני נוער, הדרכות הורים ועבודה עם צוותים חינוכיים בגנים ובבתי ספר. בעלת ניסיון בעריכת אבחונים שונים, בניהם אבחונים פסיכו-דידקטיים ואבחונים פסיכו-דיאגנוסטיים.

השכלה: בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה מאוניברסיטת חיפה ותואר שני בפסיכולוגיה קלינית, במסלול ממוקד ילדים, מהמכללה האקדמית ת"א- יפו.

תחומי טיפול: במסגרת עבודתי אני עוסקת בסוגים שונים של הערכות ואבחונים (פסיכו- דידקטיים, פסיכו- דיאגנוסטיים, הערכות סיכון אובדני, הערכות בשלות לכיתה א' ועוד). זאת, לצד עבודה טיפולית פרטנית עם ילדים, בני נוער והוריהם, והנחיית קבוצות טיפוליות. כחלק נוסף וחשוב מעבודתי, אני מלווה מסגרות חינוך, לשיפור והרחבה של תהליכי חשיבה ועבודה מערכתית, לצורך הטבה עם המערכת, אנשי הצוות והתלמידים.

גישה טיפולית: עבורי כל מפגש, באם הוא מוגדר כ"טיפול" או שמא אבחון או הדרכה, הינו מפגש בעל ערך טיפולי. הן במקרה של אינטראקציה טיפולית והן בזו האבחונית, אני רואה חשיבות רבה להבנת האינדיבידואל וייחודו, תוך ניסיון מתמשך להכיר את נקודת מבטו. אלו, לצורך בחירת הגישה הטיפולית או הכלי האבחוני, וככלל לאורך התהליך.
בתהליך הערכה ואבחון, אני אמנם בקיאה בכלי האבחון אך אני מאמינה כי הילד והוריו הינם ה"מומחים בילד". כך, תוך עבודת חקירה משותפת, ניתן להגיע לכדי הבנה מקיפה של תחומי החוזק והקושי ולבצע התאמה נכונה של מענים.

דנה דניאלי – פסיכולוגית קלינית מומחית (M.A)

פסיכולוגית קלינית מומחית בטיפול ובאבחון פסיכו-דיאגנוסטי. מטפלת בפסיכותרפיה בגישה אינטגרטיבית במבוגרים, בילדים, מתבגרים והוריהם.

השכלה: בוגרת תואר שני בהצטיינות (M.A) בפסיכולוגיה קלינית במיקוד ילדים ומתבגרים, המרכז הבינתחומי הרצליה.
בוגרת תואר ראשון משולב בהצטיינות (B.A) בפסיכולוגיה וחינוך מיוחד, אוניברסיטת תל אביב.

תחומי טיפול: עוסקת באבחון פסיכו-דיאגנוסטי של ילדים, מתבגרים ומבוגרים. מטפלת בגישה פסיכודינמית המאפשרת העמקה בחוויות רגשיות והבנה של דפוסי חשיבה לא מודעים בנפש אשר משפיעים על החיים היומיומיים. כמו כן, מטפלת בגישה קוגניטיבית התנהגותית (CBT, ACT, EMDR) המאפשרת הבנה ושינוי של תפיסות והתנהגויות בלתי מסתגלות ומתן כלים להתמודדות עמן.

גישה טיפולית: אני רואה את התהליך הטיפולי כמרחב ייחודי, בטוח ולא שיפוטי המאפשר התבוננות וחשיבה משותפת על חוויות פנימיות, קשרים משמעותיים, תפיסות ורגשות המעצבים הן את הקשיים והמצוקות, והן את הכוחות והחוזקות של האדם. אני מאמינה כי בתוך קשר טיפולי חם ומכיל, ניתן ליצור יכולות התמודדות נכונות ומדויקות יותר עבור המטופל, ולקדם צמיחה ורווחה נפשית. בעיניי, המטרה המרכזית של אבחון פסיכולוגי היא לשפוך אור על העולם הפנימי של הילד והאדם, ובכך לקדם טיפול מדויק ומהיר יותר עבורו.

נעה נוסבאום - פסיכולוגית קלינית מומחית (M.A)

פסיכולוגית קלינית מטפלת ומאבחנת, בעלת ניסיון רב במגזר הציבורי והפרטי, עם ילדים, נוער ומבוגרים.

השכלה: בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וספרות מאוניברסיטת בר אילן. בעלת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית מטעם האוניברסיטה העברית.

תחומי טיפול: ניסיון רב בתחום האבחון של ילדים ונוער. במסגרת עבודתי כמאבחנת אני מאמינה כי תפקיד האבחון הנו לתת תמונה מלאה ומורכבת לרבות מוקדי הכוח והקושי של הילד, במטרה להמליץ על המענה הטיפולי המתאים שיאפשר התפתחות וצמיחה מיטביים. במקביל לעבודתי כמאבחנת אני מטפלת בילדים נוער ומבוגרים. במהלך השנים נחשפתי למגוון אוכלוסיות וצברתי ניסיון טיפולי רב במגוון של תחומים וקשיים.

גישה טיפולית: אני מטפלת ומאבחנת בגישה פסיכודינמית, במרכזה העמקת היכרות העולם הפנימי של המטופל, הבנת דפוסים ודינמיקות תוך נפשיות, מתוך מטרה לייצר שינוי והטבה. אני מאמינה בחשיבות הרבה שיש לקשר הבינאישי, בכבוד אליו זכאי כל אדם, בכל גיל ובכל מצב, ובחשיבות של יצירת מרחב בטוח עבור המטופל. כל אלה מאפשרים עבודה וחקירה משותפת, ותהליכים של שינוי, צמיחה וגדילה.

נועה תמונת פרופיל

נעה באומהורן – פסיכולוגית חינוכית מומחית (M.A)

פסיכולוגית חינוכית בעלת ניסיון רב בעבודה עם מערכות חינוך, גנים ובתי ספר. מעבירה הרצאות וסדנאות להורים ולצוותי חינוך בנושאים מגוונים. עובדת בשירות הפסיכולוגי החינוכי ועוסקת בתחומי הטיפול, הדרכת הורים, ייעוץ ואבחון ילדים ובני נוער.

השכלה: בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות מהמכללה האקדמית תל אביב יפו ותואר שני בפסיכולוגיה חברתית מהמרכז הבינתחומי הרצליה.

תחומי טיפול: מטפלת בהורים ילדים ומתבגרים. במסגרת עבודתי אני נותנת ייעוץ והדרכות הורים, מקיימת הערכות רגשיות, אבחוני בשלות, אבחוני הדלגה, אבחונים פסיכו דיקדקיים, התערבות בשעת חירום והדרכה במערכות החינוך.

גישה טיפולית: אני מאמינה מאוד בקשר מיטיב להוביל לריפוי וצמיחה אישית. אני מאמינה בהתמקדות במוקדי החוסן של הפרט כדרך לחיזוק העצמי. אני מאמינה בהקשבה פעילה של ההורים, הילדים וצוותי החינוך לצורך התקדמות ושינוי.

רן בן דוד - פסיכולוג חינוכי מומחה (M.A)

פסיכולוג חינוכי מומחה בעל ניסיון בעבודה עם ילדים, מתבגרים, הורים וצוותי חינוך.

השכלה: תואר ראשון ((B.A במדעי ההתנהגות מטעם המכללה האקדמית תל אביב-יפו. בוגר תואר שני (M.A) בפסיכולוגיה חינוכית מטעם המכללה האקדמית עמק-יזרעאל.

תחומי טיפול: מומחה באבחון ילדים ובני נוער לרבות: אבחונים פסיכולוגים, פסיכו-דידקטיים, הערכות סיכון אובדני, הערכות בשלות, הדלגה ועוד. בעל ניסיון בעבודה טיפולית פרטנית וקבוצתית עם ילדים, מתבגרים והוריהם וכן בליווי תהליכים מערכתיים-טיפוליים בבתי ספר וייעוץ פסיכולוגי לצוותי חינוך.

גישה טיפולית: בעייני מטרתה של כל התערבות טיפולית באשר היא הינה לצורך קידום התפתחות עצמית ושיפור הרווחה הנפשית. כחלק מתהליך ההערכה והאבחון, אני מאמין כי ישנה חשיבות להבנת מקורות הקושי, לצד הבלטת תחומי החוזקה. מטרת האבחון הינה להתאים את אופי הטיפול וההתערבות הנדרשת עבור כל אינדיבידואל ובכך לשפר את תחושת המסוגלות ויכולת ההתמודדות של הילד עם הקשיים והאתגרים עימם הוא מתמודד לאורך זמן.

אסתר מכלוף-אלפסי - פסיכולוגית חינוכית מומחית (M.A)

פסיכולוגית חינוכית מומחית בשירות הפסיכולוגי-חינוכי בפ״ת ובסקטור הפרטי. בעלת ניסיון רב בטיפול ואבחון ילדים ובני נוער, עבודה עם הורים וצוותי חינוך.

השכלה: בעלת תואר שני (M.A) בפסיכולוגית חינוכית מהמכללה האקדמית עמק-יזרעאל, ותואר ראשון (B.A) במדעי ההתנהגות מהמכללה האקדמית ת״א-יפו.

תחומי טיפול: אבחון פסיכולוגי ופסיכודידקטי, הפרעת קשב ואבחוני בשלות.
רואה בתהליך האבחוני כפלטפורמה להכרות והבנה מעמיקה עם הילד, וכן כהזדמנות להתערבות מערכתית משמעותית תוך התייחסות לחוזקות והאתגרים.
בתחום הטיפול עוסקת בטיפול בילדים ובמתבגרים, טיפול בהורות וכן הנחיית קבוצות רגשיות לילדים, הורים וציוותי חינוך.

גישה טיפולית: אני מאמינה בגישה דינמית ומערכתית אשר עושה שימוש במעגלים הסובבים את המטופל, ושיתוף פעולה מקדם ביניהם.

גל זיו - פסיכולוגית חינוכית מומחית (M.A)

פסיכולוגית חינוכית מומחית ומטפלת באומנות, עובדת בשירות הפסיכולוגי החינוכי ת"א- יפו. עוסקת בתחומי האבחון והטיפול בילדים ובני נוער. זאת לצד, הדרכות הורים, ליווי וייעוץ פסיכולוגי לצוותים חינוכיים, למטפלים רגשיים ופרא רפואיים בגנים, בתי ספר ומרכזים קהילתיים חינוכיים-טיפוליים.

השכלה: בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה מאוניברסיטת רייכמן (B.A), תואר שני בטיפול באומנות מסמינר הקיבוצים (M.A), תואר שני בפסיכולוגיה חברתית מאוניברסיטת רייכמן בהצטיינות (M.A) ובוגרת תוכנית השלמה לפסיכולוגיה חינוכית מהאוניברסיטה העברית.

תחומי טיפול: עוסקת בטיפול ואבחון של ילדים ובני נוער ומלווה מסגרות חינוכיות וקהילתיות שונות באמצעות עבודה פרטנית ומערכתית. זאת לצד, הדרכות הורים והנחיית קבוצות טיפוליות ופסיכו- חינוכיות. במסגרת עבודתי עוסקת בטיפול, בהערכות ואבחונים שונים כגון: אבחון פסיכולוגי, אבחון פסיכו דידקטי, הערכות סיכון, הערכות בשלות לכיתה א' ועוד.

גישה טיפולית: אני מטפלת אינטגרטיבית ועובדת בגישה פסיכודינמית בשילוב עם כלים מתחומי הCBT. אני רואה בתהליך האבחוני והטיפולי כהזדמנות לאפשר קשר מיטיב ומרחב בטוח להתבוננות וחשיבה משותפת על קשייו הרגשיים, הלימודיים והבינאישיים של האדם לצד חיבור לכוחותיו. זאת לצורך שיפור יכולות התמודדות, העלאת תחושת המסוגלות, קידום התפתחות עצמית ושיפור הרווחה הנפשית.

תום מעיין – מומחית ללקויות למידה ולתפקודי קשב (PhD Candidate)

מומחית ללקויות למידה ולתפקודי קשב – מורה להוראה מותאמת בשפה, מאמנת תפקודי קשב, מאבחנת דידקטית ומאבחנת תפקודי קשב.

חוקרת במסגרת הדוקטורט את הנושא 'תפקודי קשב ולמידה מקוונת בקרב ילדי יסודי'.

השכלה: בוגרת תואר ראשון בחינוך מיוחד ולקויות למידה מטעם מכללת 'תל-חי'. בוגרת תואר שני בלקויות למידה ותעודת מאבחנת דידקטית מטעם אוניברסיטת תל אביב. בוגרת תעודת הוראה במסלול חינוך מיוחד מטעם אוניברסיטת תל אביב. כיום דוקטורנטית במעבדת הקשב באוניברסיטת תל אביב.

תחומי טיפול: אבחון וטיפול בילדים עם קשיי למידה בשפה, אבחון תפקודי קשב ואימון קוגניטיבי ממוחשב של תפקודי הקשב.

גישה טיפולית: אני מאמינה בלב ובסקרנות של הילדים והילדות. מאמינה כי יש בהם ובהן את היכולת להתפתח, לגדול ולצמוח ושהם רק צריכים שיהיה מי שיאמין בהם ויכוון אותם. אני פה בשביל לצעוד ביחד עם ילדכם את מסע הלמידה והחקירה בצורה מעניינת ומשמעותית במיוחד.

רות מעין – מומחית ללקויות למידה (M.A)

מומחית ללקויות למידה, מאבחנת דידקטית ומורה להוראה מותאמת בשפה, חשבון ואנגלית. מכיתה א' עד י'. בעלת ניסיון בחינוך הפורמלי בעבודה פרטנית עם תלמידים כבדי שמיעה וחירשים. בעלת ניסיון רב בהוראה מותאמת בסקטור הפרטי.

השכלה: בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות מטעם אוניברסיטת בן גוריון. בוגרת תואר שני בלקויות למידה עם התמחות בחינוך לקויי שמיעה ותעודת מאבחנת דידקטית, מטעם אוניברסיטת תל אביב. בעלת תעודת הוראה בחינוך מיוחד מטעם אוניברסיטת תל אביב.

תחומי טיפול: אבחון וטיפול בילדים עם לקויות למידה, ילדים עם ירידה בשמיעה וקשיי למידה בתחומי השפה, חשבון ואנגלית.

גישה טיפולית: אני מאמינה בקשר האישי עם כל ילד וילדה. חשוב לי להבין את הקשיים יחד עם העצמת החוזקות והייחודיות שיש בכל אחד ואחת. אני מאמינה כי בעזרת בניית תכנית התערבות מותאמת כל ילד יכול להתקדם ולחוות הצלחה בתחום הלימודי. מטרתי היא להגביר אצל הילדים את האמונה בעצמם ולתת להם כלים להצלחה.

ליטל דרזי - מומחית ללקויות למידה עם התמחות בחינוך מיוחד (M.A)

מומחית ללקויות למידה עם התמחות בחינוך המיוחד ובהוראה מותאמת בחשבון ובשפה בגילאים (א עד י). בעלת ניסיון רב בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי בהתמודדות עם קשיי למידה.

השכלה: בוגרת תואר ראשון לחינוך מיוחד רב גילי (6-21) עם התמחות במתמטיקה מטעם מכללת סמינר הקיבוצים. בוגרת תואר שני בלקויות למידה מטעם אוניברסיטת תל אביב. בעלת תעודה בהוראה מותאמת בשפה ובמתמטיקה מטעם סמינר הקיבוצים.

תחומי טיפול: מורה להוראה מותאמת בחשבון ובשפה.
מתמחה עם ילדים על הרצף האוטיסטי ובעלת ניסיון רב עם ילדים לקויי למידה וקשיים רגשיים.

גישה טיפולית: סמוכה ובטוחה שכל ילדה וילדה מסוגלים להשיג הכל כל עוד יאמינו בעצמם ולכן פועלת רבות על מנת לעורר בהם מוטיבציה פנימית ואמונה עצמית. רואה משמעות גדולה בהסתכלות הוליסטית על כל ילד וילדה ויודעת כי בעזרת יצירתיות, תיווך והתאמת הכלים הנדרשים ניתן יהיה להגיע לעולמם הפנימי, לעורר את הסקרנות וחדוות הגילוי ולהשיג כל מטרה

נעמה גפני פלד - מומחית ללקויות למידה (M.A)

מומחית ללקויות למידה, מאמנת תפקודי קשב ומאבחנת דידקטית. בעלת ניסיון באבחוני מת"ל, ובליווי ותמיכה בסטודנטים עם לקויות למידה וקשב.

השכלה: בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה מטעם האוניברסיטה העברית.
בוגרת תואר שני בהצטיינות יתרה בלקויות למידה ותעודת מאבחנת דידקטית מטעם אוניברסיטת תל אביב. בעלת תעודה באימון קשבי בשיטת CPAT ובעלת תעודה בחינוך, שיקום וסיוע באמצעות בעלי חיים מטעם סמינר הקיבוצים.

תחומי טיפול: מורה להוראה מותאמת בשפה, בחשבון ובאנגלית בכיתות א' עד ט', מאבחנת דידקטית ואבחוני מת"ל לסטודנטים ומועמדים ללימודים בהשכלה הגבוהה. ייעוץ, הכוונה וליווי אישי של סטודנטים עם לקויות למידה ולקויות קשב לאורך התואר. העברת סדנאות המתמקדות במתן כלים ללמידה אפקטיבית ואימון קוגניטיבי ממוחשב של תפקודי הקשב.

גישה טיפולית: אני מאמינה בראש ובראשונה ביצירת קשר אישי קרוב עם הילדים, בהתבסס על תחומי העניין הייחודיים של כל ילד, ושילובם עד כמה שניתן בתהליך הלמידה. קשר חיובי ומיטיב הינו מפתח מרכזי בתהליכי טיפול ולמידה ומאפשר חוויות הצלחה וגדילה.

הילה בנטל ישראלי – מומחית ללקויות למידה עם התמחות בחינוך מיוחד (M.A)

מורה להוראה מותאמת בעברית ובאנגלית לכל הגילאים (א עד י). בעלת ניסיון רב בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי, בפרט במסגרות לחינוך מיוחד ואוכלוסיות בסיכון.

השכלה: בוגרת תואר ראשון בהצטיינות יתרה בחינוך מיוחד וקרימינולוגיה מטעם אוניברסיטת בר-אילן (B.A.). בוגרת תעודת הוראה בחינוך מיוחד מטעם אוניברסיטת בר-אילן. כעת מסיימת את לימודי התואר השני בלקויות למידה מטעם אוניברסיטת תל אביב עם עבודת גמר (תזה) במסגרת המעבדה לחשיבה מתמטית בנושא תהליכים קוגניטיביים באלגברה. במקביל, משלימה את לימודי האבחון הדידקטי מטעם אוניברסיטת תל אביב.

תחומי טיפול: מורה להוראה מותאמת בעברית ובאנגלית לכל הגילאים (א עד י). הוראה מותאמת פרטנית או בקבוצות קטנות, בדגש על חיזוק הבסיס, הקניית אסטרטגיות למידה והיבחנות וצמצום פערים לימודיים. התמחות בעבודה עם ילדים ונוער עם לקויות למידה, קשב וריכוז, קשיים רגשיים וקשיים קוגניטיביים מורכבים.

גישה טיפולית: אני מאמינה שלכל ילד וילדה מגיע ללמוד בצורה שמונגשת ומותאמת לצורכיהם הלימודיים והרגשיים. התפקיד שלי כמורה הוא למצוא את הדרך לגרום ללמידה להיות תהליך מהנה ובטוח עבורם, בדגש על הייחודיות של כל אחד ואחת. כשמוצאים את הדרך שמתאימה לילד, מפתחים אצלם ביטחון עצמי, סקרנות ומוטיבציה פנימית.

איילת דוד – מומחית ללקויות למידה (M.A)

מומחית ללקויות למידה, מאבחנת דידקטית, מורה ללשון עברית (הגשה לבגרות) ולהוראה מותאמת בשפה (כיתה א' עד כיתה יא') בעלת ניסיון רב בחינוך הפורמלי ובסקטור הפרטי בהכנה לבגרות בעברית ובהוראה מותאמת.

השכלה: בוגרת תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת מטעם אוניברסיטת "בר אילן". בוגרת תואר שני בלקויות למידה מטעם אוניברסיטת "תל אביב". בעלת תעודת הוראה בלשון עברית מטעם מכללת "בית ברל". בעלת תעודת אבחון דידקטי מטעם אוניברסיטת "תל אביב". 

תחומי טיפול: מורה ללשון עברית (הכנה לבגרויות), מורה להוראה מותאמת בשפה

גישה טיפולית: כמורה אני רואה את עצמי כמקור תמיכה ועידוד לתלמידים לקויי למידה. אני מאמינה שתפקידי הוא לזהות את החוזקות ואת הכישרונות הייחודיים של כל ילד/ה ולטפח אותם .אני יוצרת קשר אישי עם תלמידיי כדי להבין את האתגרים הספציפיים שאיתם הם מתמודדים, ומתאימה שיטות הוראה והערכה המאפשרות לכל אחד מהם להגיע למיצוי יכולותיו ולהפוך ללומד עצמאי. תלמידים הלומדים מתוך הנאה והנעה, יכולים לצמצם פערים ולהגיע להישגים גבוהים.

ליאת שאול - מומחית ללקויות למידה (M.A)

מומחית ללקויות למידה, מאבחנת דידקטית ומורה להוראה מותאמת בשפה ובחשבון.

השכלה: בוגרת תואר ראשון (B.A) בפסיכולוגיה ובוגרת תואר שני בלקויות למידה ותעודת מאבחנת דידקטית מטעם אוניברסיטת תל אביב.

תחומי טיפול: אבחון וטיפול בילדים עם קשיי למידה ולקויות למידה, בתחום השפה והחשבון.

גישה טיפולית: אני מאמינה שכל ילד יכול להתקדם ולצמצם את הפערים עימם הוא נפגש, אם בראש ובראשונה תהיה לו דמות שתומכת בו רגשית ומשדרת לו אמונה ביכולותיו. אני חושבת ששימת דגש על תחומי החוזק של הילד, בין אם בפן הלימודי ובין אם בתחומים אחרים שממלאים אותו ונותנים לו תחושת ערך, תגרום לו להעצמת בטחונו במוקדים בהם הוא מתקשה יותר, כך שהוא יהיה מוכן להשקיע בהם מאמץ. לצד זאת, סבלנות לאורך הדרך ונתינת כלים ואסטרטגיות נכונות, תוך מקצועיות ודיוק מריבי יקדמו ויועילו לתהליך הלמידה מה שיגביר בתורו את המוטיבציה ויכולת ההתמדה לאורך זמן.

ענת יושע - מומחית ללקויות למידה (M.A)

מומחית ללקויות למידה, מורה להוראה מותאמת בשפה ובחשבון ומאבחנת דידקטית.

השכלה: בוגרת תואר ראשון בחינוך מיוחד רב גילי מטעם מכללת סמינר הקיבוצים. בוגרת תואר שני בלקויות למידה מטעם מכללת בית ברל. בעלת תעודת מאבחנת דידקטית.

תחומי טיפול: מומחית ללקויות למידה מורה להוראה מותאמת בשפה ובחשבון בשפה ובחשבון. מאבחנת לקויות למידה מוסמכת.

גישה טיפולית: אני מאמינה בשילוב הידע התיאורטי בתחום לקויות הלמידה והנסיון הפרקטי והמעשי לטובת קידום התלמיד לפי צרכיו. כמו כן, אני רואה חשיבות בהעצמת החוזקות של כל ילד. אני מאמינה בכך שכל ילד יכול להתקדם ולהתפתח, על ידי הוראה מתאימה וייחודית עבורו, בתהליך משותף, קשר משמעותי וסבלנות רבה.

תמרה נרגל - מומחית ללקויות למידה (M.A)

מורה להוראה מותאמת בעברית ובמתמטיקה לגילאי היסודי, החטיבה והתיכון. בעלת ניסיון רב בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי ומלווה תלמידים באופן פרטני ובקבוצות למידה קטנות.

השכלה: בוגרת תואר ראשון בחינוך בהתמחות מתמטיקה ובעלת תעודת הוראה מטעם סמינר הקיבוצים.
בימים אלו מסיימת את לימודי התואר השני בלקויות למידה מטעם אוניברסיטת תל אביב. 

תחומי טיפול: מורה להוראה מותאמת בעברית ובמתמטיקה בדגש על התאמת שיטות למידה שונות לכל תלמיד, תוך התמקדות בצורך הלימודי והרגשי. עבודתי מתמקדת בשיפור הבסיס, העמקת הידע הקיים, מתן כלים לקידום הישגים לימודיים, פיתוח אסטרטגיות למידה והעצמת החוזקות האישיות של התלמידים. בנוסף, אני מכינה תלמידים לבגרות במתמטיקה באופן פרטני ובקבוצות קטנות.

גישה טיפולית: אני מאמינה שלכל תלמיד יש את הכוח להגשים את עצמו ולממש את הפוטנציאל שלו כאשר הוא מקבל את הכלים, ההכוונה ומענה ראוי לצרכים הלימודיים והרגשיים שלו. אני מאמינה שכל אתגר לימודי הוא הזדמנות לצמיחה ולהתפתחות בדרכים שונות המובילות להצלחה. חשוב לי להוות דמות היוצרת קשר אישי וסביבה לימודית תומכת ומעודדת המשרה ביטחון. סביבה שכזו תאפשר לתלמיד לפתח גישה חיובית ולשתף פעולה באופן מלא בתהליך המשותף שלנו.

מיכל לוין - מומחית ללקויות למידה (M.A)

מורה להוראה מותאמת באנגלית, לכל הגילאים, עם התמקדות בגילאי החטיבה/תיכון והגשה לבגרות 3-5 יח"ל. 

השכלה: בוגרת תואר ראשון בהוראת אנגלית (B.Ed) מטעם מכללת סמינר הקיבוצים. לקראת סיום התואר השני בלקויות למידה מטעם אוניברסיטת תל אביב עם התמקדות בלקויות בקריאה (דיסלקסיה), לקויות בתחביר ובאימון קוגנטיבי ממוחשב לשיפור תפקודי קשב CPAT.

תחומי טיפול: מורה להוראה מותאמת באנגלית בכיתות ו'-יב'. הוראה מותאמת פרטנית או בקבוצות קטנות. התמחות בעבודה עם נוער עם לקויות למידה, קשב וריכוז וקשיים רגשיים. מתמחה בהגשה לבגרות באנגלית. אפשרות לשילוב אימון קוגנטיבי ממוחשב לשיפור תפקודי הקשב במקביל ללמידה. 

גישה טיפולית: עבורי כל ילד/ה הוא יחודי ומביא עימו את החוזקות והחלומות שלו, אותן חשוב להעצים במקביל להקניית כלים ואסטרטגיות למידה הרלוונטיות לו/ה מתוך קשר אישי, רציף עם תוכנית עבודה סדורה המותאמת למידותיו. 

טל ברק - מומחית ללקויות למידה (M.A)

מומחית ללקויות למידה, בעלת ניסיון רב בחינוך הבלתי פורמלי ובליווי תלמידים באופן פרטני בתחומים רבים.

השכלה: בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות (B.A) מטעם מכללת עמק יזרעאל. בימים אלו מסיימת לימודי תואר שני בלקויות למידה מטעם אוניברסיטת תל אביב. במקביל, משלימה לימודי אבחון דידקטי באוניברסיטת תל אביב. בעלת ידע נרחב באימון קוגניטיבי לשיפור תפקודי קשב בעזרת מערכת CPAT.

תחומי טיפול: ליווי, הקניית כלים ואסטרטגיות למידה לתלמידים עם קשיי למידה ולקויות למידה בתחום השפה והחשבון.

גישה טיפולית: אני מאמינה שסביבה תומכת, מחזקת ומהנה הינה קרקע פורייה להצלחה וביטחון עצמי אצל כל אדם. מטרת העל שלי היא לעזור, להבין ולטפל בקשיים של הילדים ולא פחות חשוב -להאדיר ולטפח את החוזקות שלהם. חשוב לי לתת לכל ילד וילדה את הכלים והמוטיבציה הדרושים להם על מנת לממש את הפוטנציאל שלהם וכן לצעוד איתם יד ביד עד להצלחה.

עדי מנחם – מומחית ללקויות למידה (M.A)

מאבחנת דידקטית ומורה להוראה מותאמת בשפה, חשבון ואסטרטגיות למידה.

השכלה: בוגרת תואר ראשון (B.A) בחינוך בהצטיינות יתרה מטעם המכללה למינהל. לקראת סיום לימודי תואר שני בלקויות למידה מטעם אוניברסיטת בר אילן.

תחומי טיפול: אבחונים דידקטיים לילדים, נוער וסטודנטים, לצד הוראה מותאמת המתמקדת בחיזוק הבסיס הלימודי, העמקת הידע הקיים והקניית אסטרטגיות למידה בשפה ובחשבון, תוך העצמת החוזקות והתאמת התהליך לצרכיו הייחודיים של כל תלמיד.

גישה טיפולית: אני מאמינה ביצירת קשר אישי וחיובי עם התלמיד, מתוך הבנה שהאמון והביטחון העצמי הם המפתח להצלחה. הגישה שלי מבוססת על יצירת סביבה תומכת ומעודדת, התאמת התהליך הלימודי לקצב, לצרכים וליכולות של כל תלמיד, תוך שילוב כלים מגוונים המעודדים מוטיבציה, מעצימים את תחושת המסוגלות של התלמיד ומחזקים את הדימוי העצמי שלו.

לינה עזר – מומחית ללקויות למידה (M.A)

מומחית ללקויות למידה, מורה להוראה מותאמת (שפה, חשבון, ואסטרטגיות למידה) ומאבחנת דידקטית.

השכלה: בוגרת תואר ראשון בחינוך (בהצטיינות) ולימודי עבודה מטעם אוניברסיטת "תל אביב". לקראת סיום לימודי תואר שני בלקויות למידה מטעם אוניברסיטת "בר אילן".

תחומי טיפול: מאבחנת דידקטית לכלל הגילאים, מתמחה בזיהוי קשיים לימודיים והתאמת תהליכי למידה אישיים. מורה להוראה מותאמת, בעלת ניסיון בהוראת שפה, חשבון ואסטרטגיות למידה. אני מלווה תלמידים בתהליך למידה מותאם אישית, תוך חיזוק המיומנויות הנדרשות להצלחה והגברת תחושת הביטחון העצמי שלהם.

הגישה הטיפולית: אני מאמינה שלמידה מיטבית מתרחשת בסביבה תומכת ומכילה, שבה כל תלמיד מרגיש בטוח, מובן ומסוגל להצליח. לכן, אני שואפת ליצור חוויית למידה חיובית ומעצימה, המותאמת לקצב ולצרכים הייחודיים של כל תלמיד. מטרתי היא לא רק להקנות ידע וכלים לימודיים, אלא גם לחזק את תחושת המסוגלות והביטחון העצמי, כך שכל תלמיד יוכל לממש את הפוטנציאל שלו ולהאמין ביכולותיו.

בתחום של לקויות למידה, אין בערך, יש בדיוק!